Co rozumiemy pod pojęciem jakości?
Świadomość klienta jest podstawą jakości. Pytania, wymagania i problemy, z którymi codziennie borykają się nasi klienci są dla nas wyzwaniem i podstawą naszego zaangażowania w tworzenie jakościowych rozwiązań. Współpraca z niezależnymi instytutami oraz praktyczne sugestie płynące z osobistych kontaktów z klientami są podstawą aktywnego rozwoju produktu i zapewnienia jego jakości. Produkt zostaje dopuszczony do sprzedaży dopiero po spełnieniu ściśle określonych norm jakościowych.
Filozofia zarządzania procesami
Nasza filozofia jakości odnosi się również do procesów zachodzących w naszej firmie. Świadczy o tym między innymi nasz system zarządzania jakością, który wdrażamy od 1997 roku. Spełnia wymagania normy ISO 9001 zorientowanej na procesy. Procedury operacyjne w Kellner & Kunz są zorientowane na klienta w oparciu o system TQM (Total Quality Management – Zarządzanie przez Jakość).